Časté otázky



Viem službu využívať aj mimo územia Slovenskej republiky?

Áno, službu je možné využívať krátkodobo v ktoromkoľvek členskom štáte Európskej Únie. Pre využitie služby v zahraničí je potrebné pripojenie v dátovom roamingu slovenského operátora. Službu nie je možné využívať cez WIFI pripojenie v zahraničí.
Viac informácii nájdete v bode III. odsek 5 našich obchodných podmienok.

K čomu slúži služba DIGI GO

Služba mobilnej televízie DIGI GO umožňuje sledovanie TV na mobile či tablete. Nájdete v nej nasledovné športové programy: Premier Sport 1, 2, 3, CANAL+ Sport 1, CANAL+ Sport 4 - 8, CANAL+ Action, Nova Sport 1-4, Arena Sport, Sport 1 a 2, Golf Channel, RTVS šport, JOJ Šport. Zahrnuté su aj televízne stanice Jednotka, Dvojka, RTVS 24, TA3, Markíza, Markíza krimi, Doma, Dajto, JoJ, Plus, Wau, ČT 1, ČT 2, ČT 24, JOJ 24.

Viem službu využiť na notebooku?

Nie, služba DIG GO je určená výlučne pre mobilné telefóny a tablety na platforme iOS a Android s architektúrou ARM.

Je služba DIGO GO dostupná aj pre TV?

Aplikácia DIGI GO je dostupná aj pre TV, na jej využívanie je ale potrebný DIGI Set-top box. Táto služba je momentálne dostupná v okresoch Námestovo, Rimavská Sobota a Rožňava. Priebežne rozširujeme lokality v ktorých bude dostupná služba DIGI GO.

Kde môžem získať aplikáciu DIGI GO?

Aplikáciu DIGI GO si môžete stiahnuť a nainštalovať z príslušného aplikačného obchodu pre operačný systém
Pre operačný systém Windows Phone aplikácia nie je dostupná.

Je stiahnutie aplikácie spoplatnené?

Nie, stiahnutie aplikácie je bezplatné, platíte len za samotnú službu mobilnej televízie DIGI GO.

Ako si aktivujem kupón na DIGI GO?

Zaregistrujte sa na DIGI GO, po prihlásení kliknite na „objednaj si DIGI GO alebo využi kupón“ a vložte číslo kupónu do príslušného políčka.

Akú rýchlosť internetu potrebujem k využívaniu služby DIGI GO?

K využívaniu služby mobilnej televízie DIGI GO potrebujete mobilný internet, pevnú linku, optické pripojenie alebo WIFI s minimálnou rýchlosťou 1Mbit/s. Pre vyššiu kvalitu videa je potrebná vyššia rýchlosť pripojenia, odporúčaná rýchlosť je nad 40Mbit/s.

Existuje zoznam podporovaných zariadení, na ktorých bola aplikácia DIGI GO testovaná?

Portfólio podporovaných zariadení sa každým dňom rozrastá. Vo všeobecnosti platí, že naša služba je kompatibilná na mobilných zariadeniach s operačným systémom iOS 11 a vyššie a Android 7 a vyššie.

Ako získam prihlasovacie údaje do aplikácie, resp. služby?

Ak nie ste zákazníkom DIGI SLOVAKIA prihlasovacie údaje získate až po úspešnej registrácii na stránke DIGI GO.
Ak ste zákazníkom DIGI SLOVAKIA a využívate jednu zo služieb satelitnej TV alebo káblových rozvodov prihlasovacie údaje získate až po úspešnej registrácii na stránke eKonta.

Čo v prípade ak som zabudol prihlasovacie heslo?

Reset hesla je možný cez reset hesla, alebo prostredníctvom základnej prihlasovacej obrazovky s využitím tlačidla „Zabudnuté heslo“ si viete Vaše heslo opätovne nastaviť.
Pre uživateľov služieb DIGI SLOVAKIA je možný reset hesla aj cez zákaznícke eKonto.

Koľko zariadení viem využívať v rámci jedného konta do aplikácie?

Každý zákazník má možnosť využívať službu až na dvoch registrovaných zariadeniach.

Za aký čas po registrácií môžem sledovať vysielanie DIGI GO?

Aktivácia služby po zaplatení a zaregistrovaní trvá približne 6 hodín. Po tomto čase by vám vaša služba mala byť plne funkčná.

Kvalita videa sa mi zdá nedostatočná, viem to nejako ovplyvniť?

Aplikácia umožnuje nastaviť aj manuálne kvalitu videa. Odporúčame však, aby ste využívali možnosť automatického výberu kvality, ktorá je aplikáciou odporučená na základe rýchlosti Vášho internetového pripojenia.

Informujete zákazníkov o vydaní novej aktualizácie aplikácie?

Áno, na našej stránke www.digislovakia.sk sa vždy dozviete aktuálne informácie, alebo nás sledujte na našej facebookovej stránke DIGI SLOVAKIA.

Podporuje aplikácia zrkadlenie obrazu (screen mirroring) na TV?

Nie, aplikácia nepodporuje zrkadlenie obrazu.

Viem službu uhradiť prevodom?

Nie, platbu je možné realizovať výlučne platobnou kartou cez DIGI GO.
Pre zákazníkov DIGI SLOVAKIA je DIGI GO súčasťou Vášho predplatného balíka TV archív, ktorý si môžete aktivovať v eKonte.

Nainštaloval som si aplikáciu na nový telefón, zobrazuje sa mi hláska: „Dosiahli ste maximálny počet zariadení pre vaše konto“

Pôvodné zariadenie odoberiete po prihlásení v aplikácii v nastaveniach, v sekcii moje zariadenia.

Aplikácia mi píše „neznáma chyba“, čo s tým?

V tomto prípade je potrebné aplikáciu preinštalovať.

Aplikácia mi píše „nemáš aktivovanú DIGI GO službu“, ale službu mám predplatenú?

Odporúčame si overiť počet predplatených dní po prihlásení sa na stránke DIGI GO.
Uživatelia služieb DIGI SLOVAKIA si môžu predplatné overiť cez zákaznícke eKonto.
V prípade aktívneho predplatného, odporúčame aplikáciu preinštalovať alebo sa obráťte na naše zákaznícke centrum 0850 211 112.

Má služba DIGI GO archív?

Ak nie ste zákazníkom DIGI SLOVAKIA, služba DIGI GO neobsahuje funkciu Archív. Ponúka Vám živé vysielanie, ktoré si môžete zastaviť, pretočiť a pustiť znova, až 1,5 hodiny dozadu.
Ak ste satelitným prípadne káblovkovým zákazníkom DIGI SLOVAKIA a aktivovali ste si službu TV Archív + DIGI GO vo Vašom eKonte, služba DIGI GO Vám ponúka až 7 dňový archív.

Ochrana osobných údajov

Táto web stránka používa k poskytovaniu služieb, personalizácie a analýze návštevnosti súbory cookies. Používaním tejto web stránky s tým súhlasíte ďalšie informácie .