Časté otázky
Viac informácii nájdete v bode III. odsek 5 našich obchodných podmienok.
Pre uživateľov služieb DIGI SLOVAKIA je možný reset hesla aj cez zákaznícke eKonto.
Pre zákazníkov DIGI SLOVAKIA je DIGI GO súčasťou Vášho predplatného balíka TV archív, ktorý si môžete aktivovať v eKonte.
Nainštaloval som si aplikáciu na nový telefón, zobrazuje sa mi hláska: „Dosiahli ste maximálny počet zariadení pre vaše konto“
Uživatelia služieb DIGI SLOVAKIA si môžu predplatné overiť cez zákaznícke eKonto.
V prípade aktívneho predplatného, odporúčame aplikáciu preinštalovať alebo sa obráťte na naše zákaznícke centrum

Ak ste satelitným prípadne káblovkovým zákazníkom DIGI SLOVAKIA a aktivovali ste si službu TV Archív + DIGI GO vo Vašom eKonte, služba DIGI GO Vám ponúka až 7 dňový archív.