Najčastejšie otázky pre DIGI GO

Áno, službu je možné využívať krátkodobo v ktoromkoľvek členskom štáte Európskej Únie. Pre využitie služby v zahraničí je potrebné pripojenie v dátovom roamingu slovenského operátora. Službu nie je možné využívať cez WIFI pripojenie v zahraničí.
Viac informácii nájdete v bode III. odsek 5 našich obchodných podmienok.
Služba mobilnej televízie DIGI GO umožňuje sledovanie živého vysielania televíznych kanálov Digi Sport 1, 2, 3, 4, 5, Sport 1, Sport 2, Nova Sport 1, Nova Sport 2 a Golf Channel.
Nie, služba DIG GO je určená výlučne pre mobilné telefóny a tablety na platforme iOS a Android s architektúrou ARM.
Aplikáciu DIGI GO si môžete stiahnuť a nainštalovať z príslušného aplikačného obchodu pre operačný systém
iOS

Apple App Store
pre Android

Google Play

Pre operačný systém Windows Phone aplikácia nie je dostupná.
Nie, stiahnutie aplikácie je bezplatné, platíte len za samotnú službu mobilnej televízie DIGI GO.
Zaregistrujte sa na digigo.sk, po prihlásení kliknite na „objednaj si DIGI GO alebo využi kupon“ a vložte číslo kupónu do príslušného políčka.
K využívaniu služby mobilnej televízie DIGI GO potrebujete mobilný internet, pevnú linku, optické pripojenie alebo WIFI s minimálnou rýchlosťou 1Mbit/s. Pre vyššiu kvalitu videa je potrebná vyššia rýchlosť pripojenia, odporúčaná rýchlosť je nad 40Mbit/s.
Prihlasovacie údaje získate až po úspešnej registrácii na stránke www.digigo.sk, kde vyplníte registračné údaje, následne je Vám doručený SMS kód pre potvrdenie registrácie.
Reset hesla je možný cez reset hesla, alebo prostredníctvom základnej prihlasovacej obrazovky s využitím tlačidla „Zabudnuté heslo“ si viete Vaše heslo opätovne nastaviť.
Každý zákazník má možnosť využívať službu až na dvoch registrovaných zariadeniach.
Aktivácia je realizovaná takmer okamžite po prijatí platby.
Aplikácia umožnuje nastaviť aj manuálne kvalitu videa. Odporúčame však, aby ste využívali možnosť automatického výberu kvality, ktorá je aplikáciou odporučená na základe rýchlosti Vášho internetového pripojenia.
Áno, na našej stránke sa vždy dozviete aktuálne informácie.
Nie, aplikácia nepodporuje zrkadlenie obrazu.
Nie, platbu je možné realizovať výlučne platobnou kartou.
Pôvodné zariadenie odoberiete po prihlásení v aplikácii v nastaveniach, v sekcii moje zariadenia.
V tomto prípade je potrebné aplikáciu preinštalovať.
Odporúčame si overiť počet predplatených dní po prihlásení sa na stránke DIGI GO.
V prípade aktívneho predplatného, odporúčame aplikáciu preinštalovať.
Nie, v rámci služby DIGI GO archív neponúkame.
Táto web stránka používa k poskytovaniu služieb, personalizácie a analýze návštevnosti súbory cookies. Používaním tejto web stránky s tým súhlasíte. ďalšie informácie